PRINCESS HOTEL 3*

O VILI

Lokacija:
Smešten je na udaljenosti od 50 m od centra mesta Lasi i 1,5 km od glavnog grada Argostolija. Odlično pozicioniran za istraživanje ostrva. Aerodrom je udaljen 6 km od hotela.

Plaža:
Smešten je na uzvišenju i udaljen je 80 m od najpopularnije peščane plaže Kefalonije, Makris Gialos, koja je nagrađena plavom zastavom. Ležaljke i suncobrani na plaži se plaćaju.

Hotelski sadržaj:
Recepcija, menjačnica, lobi, restoran, bar, wi-fi internet u zajedničkim delovima hotela, spoljašnji bazen sa ležaljkama i suncobranima, bar na bazenu, vrt, parking, prostorija za odlaganje prtljaga i sportovi na vodi (uz doplatu).

Sobe:
Hotel ima standardne sobe sa pogledom na bazen/more, standardne sobe sa pogledom na baštu i porodične sobe. Sve sobe imaju kupatilo sa kadom ili tuš kabinom, fen za kosu, balkon, klima uređaj, sef, frižider, SAT/TV i telefon.

Usluga:
Noćenje sa doručkom, po principu švedskog stola, samoposluživanje. Postoji mogućnost doplate za polupansion.

Kontakt: 
http://princesshotel.gr/

Napomena:
Pogodan položaj hotela omogućava svojim gostima lak pristup do najlepših plaža, znamenitosti ostrva, prodavnica, restorana i taverni. Boravak kućnih ljubimaca dozvoljen je na upit (uz doplatu).

CENOVNIK:

Noći 10 10 10
Polazak 10.06 20.06 30.06
Povratak 20.06 30.06 10.07
Status
STANDARDNA SOBA NOCENJE SA DORUCKOM
Dvokrevetna po osobi 839 839 839
Noći 10 10 10
Polazak 10.07 20.07 30.07
Povratak 20.07 30.07 09.08
Status
STANDARDNA SOBA NOCENJE SA DORUCKOM
Dvokrevetna po osobi 839 959 969
Noći 10 10 10
Polazak 09.08 19.08 29.08
Povratak 19.08 29.08 08.09
Status
STANDARDNA SOBA NOCENJE SA DORUCKOM
Dvokrevetna po osobi 969 919 839
Noći 10
Polazak 08.09
Povratak 18.09
Status
STANDARDNA SOBA NOCENJE SA DORUCKOM
Dvokrevetna po osobi 839

CENE SU IZRAŽENE U EVRIMA PO OSOBI 

POPUST ZA RANE REZERVACIJE JE URAČUNAT U CENU I VAŽI ZA UPLATE 30% OD UKUPNE CENE ARANŽMANA DO 31.12.2018.

 

U cenu aranžmana je uračunato: 

  • Smeštaj u izabranom hotelu/vili na bazi izabrane usluge
  • Povratna avio karta na čarter letu AirSerbia na relaciji Beograd-Kefalonija-Beograd
  • Povratni transfer aerodrom-hotel-aerodrom
  • Usluge predstavnika i vodiča na srpskom jeziku
  • Troškovi organizacije putovanja.

Hotelske usluge prema programu, od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja, a u zavisnosti od hotelskih pravila (u najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 časova, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 12:00 časova) ili od vremena leta aviona (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu). Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji budu posluženi u avionu i smatra se da ti obroci zamenjuju hotelske obroke uobičajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje nisu korišćene zbog fakultativnih izleta.

 

U cenu aranžmana nije uračunato:

  • Dinarski deo aranžmana 1.990 RSD po osobi (deca 0-2 godine ne plaćaju)
  • Aerodromske takse u ukupnom iznosu od 36,5 EUR
  • Doplata za gorivo YQ 20 evra po osobi, deca do 2 godine starosti ne plaćaju doplatu za gorivo. Iznos doplate za gorivo je podložan promeni do momenta polaska na put. 
  • Boravišne takse će se računati kao fiksni iznos po danu i po sobi, u zavisnosti od vrste smeštaja i iznosiće: 4 € za hotele sa 5*, 3 € za hotele sa 4*, 1,5 € za hotele sa 3*, 0,5 € za hotele sa 1-2*, 0.5 € dnevno za privatne sobe, studija i apartmane, plaćaju se na licu mesta.
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje u vidu medicinske asistencije po uslovima DDOR osiguranja – osnovno osiguravajuće pokriće. Obaveštenja i uputstva u vezi sa osiguranjem sadržana su u Opštim uslovima DDOR osiguranja, koji su Vam na raspolaganju prilikom uplate aranžmana u agenciji. 
  • Individualne troškove putnika
  • Fakultativne izlete

Popusti za decu su navedeni u tabeli i primenjuju se isključivo u pratnji dve odrasle osobe u istoj sobi. Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu. 
Prilikom prijave, na prodajnom mestu dostaviti broj pasoša. Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.

 

USLOVI PLAĆANJA:

Cene aranžmana kao i svih drugih doplata su izražene u evrima (osim ako drugačije nije definisano). Plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu za efektivu Aik Banke na dan uplate. Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije, a ostatak je podložan promeni. 

 

NAČINI PLAĆANJA: 

Avans od najmanje 30% od ukupne cene aranžmana prilikom prijave, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska na put. 
– gotovinski,
– čekovima građana do 6 mesečnih rata, 
– platnim karticama (Master, Visa, American Express, Maestro i Dina),
– preko računa,
– administrativna zabrana 

 

Napomene: 
Cena aranžmana za jednokrevetnu sobu se dobija na upit. Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 2 radna dana od momenta rezervacije i uplate akontacije.
Postoji mogućnost organizovanja individualnog transfera na zahtev uz doplatu. Prilikom transfera do hotela, koji se nalaze u gradskim zonama, moguće je da autobus ne može da ostavi putnike ispred samog hotela, već na najbližem mogućem mestu.
Vreme leta zavisi od uslova u saobraćaju (raspoloživost aviona kod avio-kompanije, opterećenost beogradskog i odredišnog aerodroma) koji u letnjoj sezoni mogu biti otežani. Vreme leta se potvrđuje dva dana pred put i nakon potvrde vremena se putnici i obaveštavaju. Vreme leta za povratak se putnicima saopštava od strane vodiča lično, ili putem oglasne table, najčešce jedan dan pre povratka. Molimo putnike da sva vremena provere sa agencijskim predstavnikom. Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju promena reda letenja od strane avio kompanije. Broj telefona lokalnog vodiča će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku avio kompanije ili osoblju na aerodromu (Lost&Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Property Irregularity Report), nakon toga obavestiti i predstavnika na destinaciji.
Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta I poseta – čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti predstavniku agencija
Opisi plaža su generalni – ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, stenovito, šljunkovito i slično).
Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja. Neophodno je da pasoš važi minimum 6 meseci od dana povratka sa putovanja. Putnici koji nisu državljani Republike Srbije su u obavezi da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
Putno zdravstveno osiguranje je obavezno za zemlje EU. Organizator putovanja ne može biti odgovoran u slučaju da putnik nema osiguiranje i to bude razlog da ga granične vlasti ne puste u zemlju ili zadrže na granici.
Pomoćni ležaj za odraslu osobu je postojeći ili pomoćni ležaj – manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje). Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel. Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih (osim gde je to naznačeno). Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, usluga spa centra, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
ALL INCLUSIVE ili ULTRA ALL INCLUSIVE podrazumeva usluge po internim hotelskim pravilima. Usluge nisu identične kako u okviru iste destinacije i ste kategorije hotela, tako i u okviru drugih destinacija. Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je “dress code” za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće). Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
U pojedinim hotelima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit/kaucija. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz hotela (check-out) daje se nalog za povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za neplaćene troškove u hotelu, ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od odjave iz hotel.

 

Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja. 

U skladu sa odredbama Zakona o turizmu Organizator ima garancije putovanja po Ugovoru o garanciji putovanja broj 0065/2018 od 10.01.2018. godine zaključenog sa ugovaračem osiguranja Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU ˮYUTAˮ, Beograd, ul. Kondina br. 14 koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU ˮYUTAˮ, 011 3228 686, 011 3228 687, prijavom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14 ili na e-mail: garancijaputovanja@yuta.rs. Polisa broj 300059724 od 25.01.2018. godine, Akcionarskog društva za osiguranje ˮDDOR Novi Sadˮ.

Uz ovaj program i cenovnik važe Opšti uslovi putovanja ORGANIZATORA, licenca OTP 255/2010 od 12.02.2010.

 

ARANŽMAN JE RAĐEN NA BAZI ČARTER LETA SA MINIMUMOM OD 100 PRIJAVLJENIH PUTNIKA PO LETU. U SLUČAJU NEDOVOLJNOG BROJA PRIJAVLJENIH PUTNIKA, ORGANIZATOR ZADRŽAVA PRAVO OTKAZA ARANŽMANA, PROMENE AERODROMA, PROGRAMA PUTOVANJA ILI DATUMA PUTOVANJA I O TOME JE DUŽAN DA OBAVESTI PUTNIKE NAJKASNIJE 5 DANA PRE PLANIRANOG POČETKA PUTOVANJA. 

Cenovnik br.2 od 01.12.2018.

Come2See

  •   Bulevar Kralja Aleksandra 171 lokal 34, Beograd, Srbija

  •    Telefon: 011/3822-316

  •    info@come2see.rs

  • Ponedeljak-petak 10:00-16:00
    Subota i nedelja neradni dani

 

 

Sajt Come2See turističke agencije je informativnog karaktera. Iako nastojimo da  redovno ažuriramo našu ponudu (opise, cene..) postoji mogućnost različitih informacija od trenutno važećih. Molimo Vas da sve cene i opise objekata proverite lično u agenciji, putem telefona ili e-maila. HVALA NA RAZUMEVANJU!

 

KONTAKTIRAJTE NAS





Facebook
Instagram

© Copyright 2018 by Come2See D.O.O. - Web page design and creation by Miles Art Design