BELLA VISTA HOTEL & STUDIOS 2*

O HOTELU

Lokacija:

Nalazi se u popularnom turističkom mestu Benitses, na 10 kilometara od grada Krfa i međunarodnog aerodroma. U neposrednoj blizini su brojni kafići, taverne i prodavnice.

 

Plaža:

Peščano-šljunkovita plaža udaljena je oko 30 metara od hotela.

 

Hotelski sadržaj:

Gostima je na raspolaganju hotelski bar, prostorija za odlaganje prtljaga, mogućnost iznajmljivanja automobila i bicikala, besplatni parking nedaleko od hotela, besplatna Wi-Fi internet konekcija.

Sobe:

Sobe su namenjene za smeštaj dve osobe te gosti mogu koristiti francuski ležaj ili dva odvojena kreveta. Sobe su opremljene besplatnom Wi-Fi internet konekcijom, besplatnim klima uređajem, fenom za kosu, frižiderom, sefom (uz doplatu), SAT TV-om, malim balkonom.

Usluga:

Najam sobe ili noćenje sa doručkom (obroci se služe po principu švedskog stola, samoposluživanje).

Kontakt: 

https://bellavistahotel.gr/

Napomena:

Odličan hotel u svojoj kategoriji, preporuka za parove.

CENOVNIK:

noći 10 10 10
Prijava 04.07 14.07 24.07
Odjava 14.07 24.07 03.08
Status
TWIN ROOM | NOĆENJE SA DORUČKOM
Dvokrevetna po osobi 509 559  579 
Prvo dete 2,00-11,99 299 299  299 
Treća osoba 369 369  369
noći 10 10 10
Prijava 03.08 13.08 23.08
Odjava 13.08 23.08 02.09
Status
TWIN ROOM | NOĆENJE SA DORUČKOM
Dvokrevetna po osobi 579  579  559 
Prvo dete 2,00-11,99 299  299  299 
Treća osoba 369  369  329 
noći 10 10
Prijava 02.09 12.09
Odjava 12.09 22.09
Status
TWIN ROOM | NOĆENJE SA DORUČKOM
Dvokrevetna po osobi 509  479 
Prvo dete 2,00-11,99 299  299 
Treća osoba 329  329 

CENE SU IZRAŽENE U EVRIMA PO OSOBI.

 

U cenu aranžmana je uračunato: 

  • Povratnu avio kartu na čarter letu kompanije AirSerbia na relaciji Beograd-Krf-Beograd
  • Povratni grupni transfer aerodrom-hotel-aerodrom
  • Avio takse u ukupnom iznosu od 36,5€ (21,42 BEG/APT taksa, 0,98 evra RF taksa i 14,1 CFU/APT taksa). Konačan iznos avio taksi podložan je promeni i utvrđjuje se najkasnije 48 sati pre pročetka putovanja,
  • YQ taksa koja predstavlja nadoknadnu za gorivo, u iznosu definisanom ugovorom sa avio prevoznikom. Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od devijacije cene goriva na tržištu. U slučaju povećnja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
  • Smeštaj i hotelske usluge prema programu, od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja, a u zavisnosti od hotelskih pravila (u najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 časova, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 12:00 časova) ili od vremena leta aviona (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu).
  • Usluge predstavnika Organizatora putovanja
  • Troškove organizacije puta

 

Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji budu posluženi u avionu i smatra se da ti obroci zamenjuju hotelske obroke uobičajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje nisu korišćene zbog fakultativnih izleta.

 

U cenu aranžmana nije uračunato:

  • Boravišne takse će se računati kao fiksni iznos po danu i po sobi, u zavisnosti od vrste smeštaja i iznosiće: 4 € za hotele sa 5*, 3 € za hotele sa 4*, 1,5 € za hotele sa 3*, 0,5 € za hotele sa 1-2*, 0.5 € dnevno za privatne sobe, studija i apartmane, plaćaju se na licu mesta.
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje u vidu medicinske asistencije po uslovima DDOR/Wiener Stadtische osiguranja – osnovno osiguravajuće pokriće.
  • Individualne troškove putnika i fakultativne izlete.

 

Popusti za decu su navedeni u tabeli i primenjuju se isključivo u pratnji dve odrasle osobe u istoj sobi. Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu. 
Prilikom prijave, na prodajnom mestu dostaviti broj pasoša. Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.

 

USLOVI PLAĆANJA:
Cene aranžmana kao i svih drugih doplata su izražene u evrima (osim ako drugačije nije definisano). Plaćanje u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate. Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije, a ostatak je podložan promeni.

 

NAČINI PLAĆANJA: 
Avans od najmanje 30% od ukupne cene aranžmana prilikom prijave, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska na put:
– gotovinski,
– čekovima građana do 6 mesečnih rata,  
– platnim karticama (Master, Visa, American Express, Maestro i Dina),
– preko računa

 

POSEBNE NAPOMENE:
Svaki putnik ima pravo na besplatan prevoz 23 kg predatog prtljaga i 8 kg ručnog prtljaga. Molimo Vas da imate u vidu ograničen prostor za odlaganje ručnog prtljaga u putničkoj kabini. Za prekoračenje ovog limita predviđena je doplata po kilogramu. Malo dete koje ne zauzima posebno sedište (starosti do 24 meseca) ima pravo na 1 komad predatog prtljaga do 10 kg, npr. kofer, dečja kolica i sl. Dečja kolica na sklapanje možete dovesti do samog ulaza u avion, gde će biti preuzeta i smeštena u odeljak za prtljag. Više o informacijama vezanim za prtljag molimo Vas posetite http://www.aviolet.rs/.

 

Napomene: 
Cena aranžmana za jednokrevetnu sobu se dobija na upit. Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 2 radna dana od momenta rezervacije i uplate akontacije.
Postoji mogućnost organizovanja individualnog transfera na zahtev uz doplatu. Prilikom transfera do hotela, koji se nalaze u gradskim zonama, moguće je da autobus ne može da ostavi putnike ispred samog hotela, već na najbližem mogućem mestu.
Vreme leta zavisi od uslova u saobraćaju (raspoloživost aviona kod avio-kompanije, opterećenost beogradskog i odredišnog aerodroma) koji u letnjoj sezoni mogu biti otežani. Vreme leta se potvrđuje dva dana pred put i nakon potvrde vremena se putnici i obaveštavaju. Vreme leta za povratak se putnicima saopštava od strane vodiča lično, ili putem oglasne table, najčešce jedan dan pre povratka. Molimo putnike da sva vremena provere sa agencijskim predstavnikom. Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju promena reda letenja od strane avio kompanije. Broj telefona lokalnog vodiča će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku avio kompanije ili osoblju na aerodromu (Lost&Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Property Irregularity Report), nakon toga obavestiti i predstavnika na destinaciji.
Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta – čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti predstavniku agencija
Opisi plaža su generalni – ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, stenovito, šljunkovito i slično).
Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja. Neophodno je da pasoš važi minimum 6 meseci od dana povratka sa putovanja. Putnici koji nisu državljani Republike Srbije su u obavezi da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
Putno zdravstveno osiguranje je obavezno za zemlje EU. Organizator putovanja ne može biti odgovoran u slučaju da putnik nema osiguiranje i to bude razlog da ga granične vlasti ne puste u zemlju ili zadrže na granici.
Pomoćni ležaj za odraslu osobu je postojeći ili pomoćni ležaj – manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje). Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel. Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih (osim gde je to naznačeno). Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, usluga spa centra, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
ALL INCLUSIVE ili ULTRA ALL INCLUSIVE podrazumeva usluge po internim hotelskim pravilima. Usluge nisu identične kako u okviru iste destinacije i ste kategorije hotela, tako i u okviru drugih destinacija. Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je “dress code” za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće). Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
U pojedinim hotelima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit/kaucija. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz hotela (check-out) daje se nalog za povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za neplaćene troškove u hotelu, ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od odjave iz hotel.  

 

Organizator putovanja ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja. 
U skladu sa odredbama Zakona o turizmu Organizator ima garancije putovanja po Ugovoru o garanciji putovanja broj 0065/2018 od 10.01.2018. godine zaključenog sa ugovaračem osiguranja Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU ˮYUTAˮ, Beograd, ul. Kondina br. 14 koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU ˮYUTAˮ, 011 3228 686, 011 3228 687, prijavom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14 ili na e-mail: garancijaputovanja@yuta.rs. Polisa broj 300059724 od 25.01.2018. godine, Akcionarskog društva za osiguranje ˮDDOR Novi Sadˮ.

 

ARANŽMAN JE RAĐEN NA BAZI ČARTER LETA SA MINIMUMOM OD 100 PRIJAVLJENIH PUTNIKA PO LETU. U SLUČAJU NEDOVOLJNOG BROJA PRIJAVLJENIH PUTNIKA, ORGANIZATOR ZADRŽAVA PRAVO OTKAZA ARANŽMANA, PROMENE AERODROMA, PROGRAMA PUTOVANJA ILI DATUMA PUTOVANJA I O TOME JE DUŽAN DA OBAVESTI PUTNIKE NAJKASNIJE 5 DANA PRE PLANIRANOG POČETKA PUTOVANJA.

 

Beograd, 01.06.2020.

Cenovnik GRČKA LETO 2020. godine br.7 od 01.06.2020.

ORGANIZATOR broj licence OTP 167/2020 od 01.02.2020.
Kategorija licence A 40.

Come2See

  •   Bulevar Kralja Aleksandra 171 lokal 34, Beograd, Srbija

  •    Telefon: 011/3822-316

  •    info@come2see.rs

  • Ponedeljak-petak 10:00-16:00
    Subota i nedelja neradni dani

 

 

Sajt Come2See turističke agencije je informativnog karaktera. Iako nastojimo da  redovno ažuriramo našu ponudu (opise, cene..) postoji mogućnost različitih informacija od trenutno važećih. Molimo Vas da sve cene i opise objekata proverite lično u agenciji, putem telefona ili e-maila. HVALA NA RAZUMEVANJU!

 

KONTAKTIRAJTE NAS





Facebook
Instagram

© Copyright 2018 by Come2See D.O.O. - Web page design and creation by Miles Art Design