CENE SU IZRAŽENE U EVRIMA PO OSOBI
U cenu aranžmana je uračunato:
Smeštaj u izabranom hotelu na bazi izabrane usluge, povratna avio karta na čarter letu AirSerbia na relaciji Beograd-Krf-Beograd, povratni transfer aerodrom-hotel-aerodrom, usluge predstavnika i vodiča na srpskom jeziku, troškovi organizacije putovanja.
Hotelske usluge prema programu, od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja, a u zavisnosti od hotelskih pravila (u najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 časova, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 12:00 časova) ili od vremena leta aviona (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu). Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji budu posluženi u avionu i smatra se da ti obroci zamenjuju hotelske obroke uobičajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje nisu korišćene zbog fakultativnih izleta.
U cenu aranžmana nije uračunato:
Dinarski deo aranžmana 1.990 RSD po osobi (deca 0-2 godine ne plaćaju).
Aerodromske takse u ukupnom iznosu od 31,80 EUR ( A/P BEG TAXA 16,72 EUR , RF TAXA 0,98 eur, A/P CFU TAXA 14,10 EUR). Doplata za gorivo YQ 10 evra po osobi, deca do 2 godine starosti ne plaćaju doplatu za gorivo. Iznos doplate za gorivo je podložan promeni do momenta polaska na put.
Boravišne takse će se računati kao fiksni iznos po danu i po sobi, u zavisnosti od vrste smeštaja i iznosiće: 4 € za hotele sa 5*, 3 € za hotele sa 4*, 1,5 € za hotele sa 3*, 0,5 € za hotele sa 1-2*,
0.5 € dnevno za privatne sobe, studija i apartmane, plaćaju se na licu mesta.
Međunarodno putno zdravstveno osiguranje u vidu medicinske asistencije po uslovima Generali osiguranja – osnovno osiguravajuće pokriće. Obaveštenja i uputstva u vezi sa osiguranjem sadržana su u Opštim uslovima Generali osiguranja, koji su Vam na raspolaganju prilikom uplate aranžmana u agenciji. Osiguranje nije obavezno, ali ga preporučujemo svim putnicima; Osiguranje od otkaza putovanja – ovo osiguranje nije obavezno, ali ga preporučujemo.
Individualne troškove putnika i fakultativne izlete. Popusti za decu su navedeni u tabeli i primenjuju se isključivo u pratnji dve odrasle osobe u istoj sobi. Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu.
Prilikom prijave, na prodajnom mestu dostaviti broj pasoša. Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.
Napomene:
Cena aranžmana za jednokrevetnu sobu se dobija na upit. Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 2 radna dana od momenta rezervacije i uplate akontacije.
Postoji mogućnost organizovanja individualnog transfera na zahtev uz doplatu. Prilikom transfera do hotela, koji se nalaze u gradskim zonama, moguće je da autobus ne može da ostavi putnike ispred samog hotela, već na najbližem mogućem mestu.
Vreme leta zavisi od uslova u saobraćaju (raspoloživost aviona kod avio-kompanije, opterećenost beogradskog i odredišnog aerodroma) koji u letnjoj sezoni mogu biti otežani. Vreme leta se potvrđuje dva dana pred put i nakon potvrde vremena se putnici i obaveštavaju. Vreme leta za povratak se putnicima saopštava od strane vodiča lično, ili putem oglasne table, najčešce jedan dan pre povratka. Molimo putnike da sva vremena provere sa agencijskim predstavnikom. Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju promena reda letenja od strane avio kompanije. Broj telefona lokalnog vodiča će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku avio kompanije ili osoblju na aerodromu (Lost&Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Property Irregularity Report), nakon toga obavestiti i predstavnika na destinaciji.
Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta I poseta – čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti predstavniku agencija
Opisi plaža su generalni – ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, stenovito, šljunkovito i slično).
Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja. Neophodno je da pasoš važi minimum 6 meseci od dana povratka sa putovanja. Putnici koji nisu državljani Republike Srbije su u obavezi da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
Putno zdravstveno osiguranje je obavezno za zemlje EU. Organizator putovanja ne može biti odgovoran u slučaju da putnik nema osiguiranje i to bude razlog da ga granične vlasti ne puste u zemlju ili zadrže na granici.
Pomoćni ležaj za odraslu osobu je postojeći ili pomoćni ležaj – manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje). Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel. Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih (osim gde je to naznačeno). Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, usluga spa centra, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
ALL INCLUSIVE ili ULTRA ALL INCLUSIVE podrazumeva usluge po internim hotelskim pravilima. Usluge nisu identične kako u okviru iste destinacije i ste kategorije hotela, tako i u okviru drugih destinacija. Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je “dress code” za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće). Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
U pojedinim hotelima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit/kaucija. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz hotela (check-out) daje se nalog za povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za neplaćene troškove u hotelu, ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od odjave iz hotel.
Uslovi plaćanja:
Cene aranžmana kao i svih drugih doplata su izražene u evrima (osim ako drugačije nije definisano).
Plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu AIK banke za efektivu na dan uplate.
Za rezervaciju je neophodna uplata avansa od najmanje 30% od ukupne cene aranžmana prilikom prijave-(pravilo akontacije od 50% se ne odnosi na rezervacije urađene u periodu popusta na rane uplate), a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska na put.
Načini plaćanja:
– gotovinski
– Čekovima građana do 6 mesečnih rata
– platnim karticama (Master, Visa, American Express, Maestro i Dina)
– kreditnim karticama Intesa banke moguće je plaćati do 6 jednakih mesečnih rata
– Travel & Smile karticom Piraeus Banke na 6 ili 9 jednakih mesečnih rata
– kreditnim karticama Komercijalne banke moguće je plaćati do 12 mesečnih rata.
– preko računa
– kreditima poslovnih banaka (koje kupac aranžmana na osnovu ugovora o putovanju/predračuna ugovara direktno sa bankom).
– administrativna zabrana