Vila Alexios

O VILI

Lokacija : 
Nalazi se u turističkom mestu Neo Klima. U lepom okruženju sa puno zelenila na udaljenosti samo nekoliko minuta hoda od autobuske stanice, supermarketa, pekare i tradicionalnih grčkih taverni. 

 

Plaža : 
Gradska plaža Elios je udaljena 350 metara od hotela. Poznate plaže na ostrvu Mila i Kastani su od studija udaljeni oko 4 km (saobraća lokalni autobus).

 

Hotelski sadržaj : 
U sklopu studija se nalazi besplatan parking i besplatan Wi – Fi internet. 

 

Sobe :  
Svi studiji imaju kompletno opremljenu kuhinju, kupatilo (tuš/wc, fen za kosu), balkon, TV, klimu (uz doplatu). U studijima se mogu smestiti 2 odrasle osobe i dete (treći ležaj je pomoćni). Posteljina i peškiri se menjaju jedanput tokom boravka. 

 

Usluga:  
Najam

 

Napomena : 
Tradicionalne grčke taverne i nova marina daju ovom mestu poseban šarm. Kristalno čisto more i obližnje plaže Hovolo, Kastani i Mila svakako upotpunjuju doživljaj ove regije.

CENOVNIK:

noći 11 10
Prijava 17.06 28.06
Odjava 28.06 08.07
Status
STUDIO 2-3 | NAJAM
Dvokrevetna po osobi 379  399 
Prvo dete 2,00-11,99 235  235 
Jednokrevetna 519  529 
Treća osoba 369  389 
noći 11 10 11
Prijava 08.07 19.07 29.07
Odjava 19.07 29.07 09.08
Status
STUDIO 2-3 | NAJAM
Dvokrevetna po osobi 449  439  449 
Prvo dete 2,00-11,99 235  235  235 
Jednokrevetna 579  569  579 
Treća osoba 419  399  419 
noći 10 11 10
Prijava 09.08 19.08 30.08
Odjava 19.08 30.08 09.09
Status
STUDIO 2-3 | NAJAM
Dvokrevetna po osobi 439  449  399 
Prvo dete 2,00-11,99 235  235  235 
Jednokrevetna 569  579  529 
Treća osoba 399  419  389 
noći 11
Prijava 09.09
Odjava 20.09
Status
STUDIO 2-3 | NAJAM
Dvokrevetna po osobi 379 
Prvo dete 2,00-11,99 235 
Jednokrevetna 519 
Treća osoba 369 

CENE SU IZRAŽENE U EVRIMA PO OSOBI I VAŽE ZA REZERVACIJE I UPLATE U IZNOSU OD 30% OD UKUPNE CENE ARANŽMANA DO 31.01.2020. ILI DO POPUNE KAPACITETA PO USLOVIMA RANIH REZERVACIJA.

 

Jedinstvena cena putovanja obuhvata:
• Povratnu avio kartu na čarter letu kompanije Air Serbia na relaciji Beograd-Skijatos-Beograd,
• Grupni transfer autobusom od aerodroma na Skijatosu do luke na Skijatosu, u odlasku i povratku, brodske karte Skijatos – Skopelos (Neo Klima) – Skijatos, transfer luka u Neo Klimi (Skopelos) – hotel – luka (u koliko je hotel udaljen do 500 metara od luke u Neo Klimi organizuje se transfer prtljaga, dok putnici do svojih smeštajnih objekata idu pešice u pratnji vodiča)
• 10 ili 11 noćenja u izabranom smeštajnom objektu na bazi uplaćene usluge
• Avio takse u ukupnom iznosu od 37,5€ (A/P BEG taxa 4.48 EUR LG, 16.72 EUR RS, 0.98 EUR RF, 0.22 EUR RS i 15,1 SMI/APT taksa). Konačan iznos avio taksi podložan je promeni i utvrđjuje se najkasnije 48 sati pre pročetka putovanja,
• YQ taksa koja predstavlja nadoknadnu za gorivo, u iznosu definisanom ugovorom sa avio prevoznikom. Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od promene cene goriva na tržištu. U slučaju povećnja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
• Usluge predstavnika Organizatora putovnja,
• Troškove organizacije putovanja,

 

U cenu aranžmana nije uračunato:
• Boravišne takse će se računati kao fiksni iznos po danu i po sobi, u zavisnosti od vrste smeštaja i iznosiće: 4 € za hotele sa 5*; 3 € za hotele sa 4*; 1,5 € za hotele sa 3*; 0,5 € za hotele sa 2*,studija i apartmane. Boravišne takes se plaćaju na licu mesta prilikom prijave ili odjave iz smeštajnog objekta.
• Međunarodno putno zdravstveno osiguranje,
•Individualni troškovi putnika i fakultativni izleti.

 

USLOVI PLAĆANJA:
Cene aranžmana kao i svih drugih doplata su izražene u evrima (osim ako drugačije nije definisano). Plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate. Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije, a ostatak je podložan promeni.

 

NAČIN PLAĆANJA:
– Avans od najmanje 30% od ukupne cene aranžmana prilikom prijave, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska na put:
– gotovinski,
– čekovima građana do 6 mesečnih rata,
– ostalim platnim karticama (Master, Visa, American Express, Maestro i Dina),
– preko računa,

 

Važne napomene:
• Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 2 radna dana od momenta prijave za putovanje i uplate akontacije.
• Svi putnici su obavezni da poštuju važeće zakonske carinske propise za iznošenje deviza iz zemlje.
• Za državljane Republike Srbije nije potrebna viza za ulazak u Grčku. Putnici koji imaju strani pasoš, u obavezi su da se sami raspitaju o eventualnom viznom režimu njihove države i Republike Grčke.
• Od dokumentacije, sa sobom je potrebno poneti pasoš, koji mora biti važeći još minimum 3,5 meseca po povratku sa putovanja. Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće.
• Putno zdravstveno osiguranje je obavezno za zemlje EU. Organizator putovanja ne može biti odgovoran u slučaju da putnik nema osiguiranje i to bude razlog da ga granične vlasti ne puste u zemlju ili zadrže na granici.
• Datum početka i završetka putovanja utvrđen Programom ne podrazumeva celodnevni boravak putnika u smeštajnom objektu, odnosno destinaciji. Vreme polaska ili dolaska putnika i ulaska ili izlaska putnika iz smeštajnog objekta uslovljen je procedurama na graničnim prelazima, stanju na putevima, dozvolama nadležnih vlasti, tehničkim i vremenskim uslovima ili višom silom koje mogu da utiču na vreme polaska aviona i drugog prevoznog sredsta na koje organizator ne može uticati, te zbog toga za takve slučajeve Organizator ne snosi odgovornost. Prvi i poslednji dan iz Programa su predviđeni za putovanje i ne podrazumevaju boravak u hotelu ili mestu opredeljenja-već samo označava kalendarski dan početka i završetka putovanja, tako da Organizator ne snosi odgovornost zbog večernjeg, noćnog ili ranog jutarnjeg leta, ulaska u sobu u kasnim večernjim časovima, napuštanje hotela u ranim jutarnjim časovima i slično.
• Za avio aranžmane ugovoreno vreme početka putovanja je sastanak putnika na aerodrom, koji je najmanje 2 časa ranije u odnosu na prvo objavljeno vreme poletanja od strane avio-kompanije. U slučaju pomeranja navedenog vremena poletanja aviona Organizator ne snosi nikakvu odgovornost, već se primenjuju nacionalni i međunarodni propisi iz oblasti avio-saobraćaja. Po pravilu odlazak – dolazak, poletanje – sletanje aviona kod čarter letova je u kasnim večernjim ili ranim jutarnjim časovima i ako je npr. obezbeđen ugovoreni početni ili završni obrok u vidu tzv. “hladnog obroka” van ili u smeštajnom objektu, smatra se da je Ugovor u celosti izvršen.
• Krajnji rok za otkazivanje putovanja od strane agencije je 5 dana pre puta.
• Organizator putovanja zadržava pravo da u slučaju promene cene prevoza promeni i cenu putovanja, kao i da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih učesnika otkaže putovanje (minimalan broj putnika za realizaciju ovog aranžmana je 100) najkasnije 5 dana pre otpoÄŤinjenja putovanja.
• Cena aranžmana za jednokrevetnu sobu se radi na upit.
• Popusti za decu su navedeni u tabeli i primenjuju se isključivo u pratnji dve odrasle osobe u istoj sobi.
• Na čarter letovima ne postoje klase sedišta kao na redovnim linijama. Nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu. Deca 0-1,99 godine nemaju zasebno mesto u avionu.
• Vaučeri se dobijaju na aerodromu dva sata pre leta. Po preuzimanju vaučera potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. U letnjoj sezoni je zbog gužve na aerodromu za ovo potrebno više vremena pa molimo putnike da na aerodrom dolaze na vreme.
• Vreme leta zavisi od uslova u saobraćaju (raspoloživost aviona kod avio-kompanije, opterećenost beogradskog i odredišnog aerodroma) koji u letnjoj sezoni mogu biti otežani. O tačnom vremenu leta putnik će biti obavešten po dobijanju informacije od avio prevoznik, a ne ranije od 48 sati u odnosu na vreme poletanja. Vreme leta za povratak se putnicima saopštava od strane predstavnika agencije na sledeće načine: lično, putem sms poruke ili putem oglasne table, najčešce jedan dan pre povratka. Broj telefona lokalnog vodiča će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
• Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju odmah se obratiti predstavniku avio kompanije ili osoblju na aerodromu (Lost&Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Property Irregularity Report), nakon toga obavestiti i predstavnika na destinaciji.
• Prilikom transfera do smeštajnih objekata, koji se nalaze u gradskim zonama, moguće je da autobus ne može da ostavi putnike ispred samog smeštajnog objekta, već na najbližem mogućem mestu. Postoji mogućnost organizovanja individualnog transfera na zahtev uz doplatu.
• U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 12:00 h ili od vremena leta aviona (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu). Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji budu posluženi u avionu, i smatra se da ti obroci zamenjuju hotelske obroke uobičajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje nisu korišcene zbog fakultativnih izleta.
• Specijalni zahtevi (pogled na more, francuski ležaj, lokacija sobe i slično)
agencija će proslediti specijalne zahteve putnika ali nije u mogućnosti da garantuje njihovo dobijanje. Navodi o sadržaju određenih usluga ili sadržaja koje pruža hotel, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Moguća je doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih usluga (masaža, sauna, spa centar, fitnes, internet, sef, konzumacija pića i grickalica iz mini frižidera/mini bara, sportski tereni i slično.) Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
• Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku u hotel. Agencija ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja.
• Dodatni ili pomoćni ležaj su manjih dimenzija od standardnog ležaja, drvene ili metalne konstrukcije ili sofa/fotelja na rasklapanje.
• U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je “dress code” za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće). Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
• All inclusive ili Ultra All inclusive podrazumeva usluge po internim hotelskim pravilima. Usluge nisu identične kako u okviru iste destinacije i ste kategorije hotela, tako i u okviru drugih destinacija. Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
• Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta – čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. Fakultativni izleti nisu pokriveni garancijom putovanja organizatora, obzirom da su u organizaciji lokalnih partnera.U slučaju primedbi i žalbi odmah se obratiti predstavniku agencija.
• Opisi plaža su generalni – ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, stenovito, šljunkovito i slično).
• Uz ovaj program i cenovnik važe Opšti uslovi putovanja turističke agencije Big Blue Group
• Big Blue Group ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.

POSEBNE NAPOMENE – PRTLJAG:
Svaki putnik ima pravo na besplatan prevoz 23 kg predatog prtljaga i 8 kg ručnog prtljaga. Molimo Vas da imate u vidu ograničen prostor za odlaganje ručnog prtljaga u putničkoj kabini. Za prekoračenje ovog limita predviđena je doplata po kilogramu. Malo dete koje ne zauzima posebno sedište (starosti do 24 meseca) ima pravo na 1 komad predatog prtljaga do 10 kg, npr. kofer, dečja kolica i sl. Dečja kolica na sklapanje možete dovesti do samog ulaza u avion, gde će biti preuzeta i smeštena u odeljak za prtljag. 

 

Organizator putovanja zadržava pravo da u slučaju promene kursa na monetarnom trzištu i slično promeni cenu aranžmana.

U skladu sa odredbama Zakona o turizmu Organizator, licenca OTP 80/2014 od 22.12.2014., ima garancije putovanja po Ugovoru o garanciji putovanja broj 0065/2019 od 26.09.2019. godine zaključenog sa ugovaračem osiguranja Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU ˮYUTAˮ, Beograd, ul. Kondina br.14 koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU ˮYUTAˮ, 011 3228 686, 011 3228 687, prijavom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br.14 ili na e-mail: garancijaputovanja@yuta.rs. broj polise 300059724 od 25.01.2018. akcionarskog društva za osiguranje ˮDDOR Novi Sadˮ.

Beograd, 01.01.2020.

Program Putovanja GRČKA LETO 2020. godine br.2 od 01.01.2020.
Cenovnik GRČKA LETO 2020. godine br.2 od 01.01.2020.

Come2See

  •   Bulevar Kralja Aleksandra 171 lokal 34, Beograd, Srbija

  •    Telefon: 011/3822-316

  •    info@come2see.rs

  • Ponedeljak-petak 10:00-16:00
    Subota i nedelja neradni dani

 

 

Sajt Come2See turističke agencije je informativnog karaktera. Iako nastojimo da  redovno ažuriramo našu ponudu (opise, cene..) postoji mogućnost različitih informacija od trenutno važećih. Molimo Vas da sve cene i opise objekata proverite lično u agenciji, putem telefona ili e-maila. HVALA NA RAZUMEVANJU!

 

KONTAKTIRAJTE NAS





Facebook
Instagram

© Copyright 2018 by Come2See D.O.O. - Web page design and creation by Miles Art Design